Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2011 09:38 - Поздрав от Ейми за злобарите
Автор: sinagoga Категория: Забавление   
Прочетен: 7942 Коментари: 32 Гласове:
18

Последна промяна: 26.07.2011 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Много хора се постараха да я изкарат каква ли не, но за техен ужас сега тя е на едно по-хубаво място. И праща поздрав на всички злобари в нета. 

image


Тагове:   Ейми,   Уайнхаус,


Гласувай:
19




1. анонимен - И аз искам да се върна там. Ще ми кажеш ...
26.07.2011 12:30
И аз искам да се върна там. Ще ми кажеш ли как да го направя най-безболезнено? И за мен и за околните?
цитирай
2. анонимен - И кое има повече смисъл и води до о...
26.07.2011 12:32
И кое има повече смисъл и води до онова по-хубавото място, което рекламираш - да умреш възможно най-скоро или да живееш? Отговаряй!
цитирай
3. анонимен - и хайде незлобарю да ходим при ейми? ...
26.07.2011 12:34
и хайде незлобарю да ходим при ейми? Навит/а ли си? И ако другите са злобари, а ти не си злобар мога ли да попитам Къде съществуват, на Какви места, в Коя реалност и Как разсъждават Незлобарите? Ето такива като теб. Отговаряй.
цитирай
4. sinagoga - Ти
26.07.2011 12:38
злобарка ли си, че реагираш така?
цитирай
5. анонимен - злобарка ли си, че реагираш така...
26.07.2011 13:26
sinagoga написа:
злобарка ли си, че реагираш така?


да.

отговаряй. не ми задавай въпроси.
казвай как по-бързо и по-безболезнено да отида при Еймиту, че да се убедя колко е хубаво онова място.

отговаряй.
цитирай
6. sinagoga - yourprincess,
26.07.2011 13:48
звучиш доста странно. Ако сериозно очакваш отговор на такъв въпрос, от мен няма да го получиш.
цитирай
7. анонимен - звучиш доста странно. Ако сериозно ...
26.07.2011 13:54
sinagoga написа:
звучиш доста странно. Ако сериозно очакваш отговор на такъв въпрос, от мен няма да го получиш.


"...., но за техен ужас сега тя е на едно по-хубаво място."

Звуча ти както ме четеш. Трябва да ти звуча логично. Не разбрах какво му е по-хубавото на онова място. Не разбрах злобар или незлобар си. В крайна сметка ти разбра, че съм злобарка. А смисълът на поста ти е?
цитирай
8. sinagoga - Смисъла?
26.07.2011 14:41
Това е поздрав за всички, които мразят себе си и затова мразят околните. Дори и непознатите в нета.
цитирай
9. анонимен - Това е поздрав за всички, които м...
26.07.2011 14:55
sinagoga написа:
Това е поздрав за всички, които мразят себе си и затова мразят околните. Дори и непознатите в нета.


Аз пък си помислих, че постът е за злобарите, които трябва много да ги е яд, че не знаят колко хубаво е на онова място, а те, балъците, остават тук, докато Еймиту им показва среден от оттатък. И злобарка като мен не мрази Еймиту. Мрази дрогата, която я прееба жестоко, но явно греша, щом твърдиш, че оттатък било по-доброто място. Не звучиш убедително. Така и не каза какво му е по-доброто.
цитирай
10. sinagoga - Някой ден всички ще разберем. Това е ...
26.07.2011 15:28
Някой ден всички ще разберем. Това е просто израз. За по-хубавия свят. Ти не забеляза ли колко тъпаци се скъсаха да я обиждат, въпреки че вече не е на този свят? Защо го направиха? Със сигурност те самите не струват колкото нея. Свестните хора на скачат върху гробове.
цитирай
11. анонимен - Някой ден всички ще разберем. Това е ...
26.07.2011 16:17
sinagoga написа:
Някой ден всички ще разберем. Това е просто израз. За по-хубавия свят. Ти не забеляза ли колко тъпаци се скъсаха да я обиждат, въпреки че вече не е на този свят? Защо го направиха? Със сигурност те самите не струват колкото нея. Свестните хора на скачат върху гробове.


А кой определя кой колко струва? Аз ще ти кажа кой. Дозата. Малко по-малко, глътка по глътка, грам по грам. Тя приравнява всичко. Тя е ценността. Така е свестните хора не скачат върху гробове. Садят цветя отгоре им.
Аз понеже не съм свястна и не мога да засадя цвете отгоре й - скочих в нета. Безпомощно скочих в нета. и знам, че струвам по-малко от една доза. Просто защото срещу дозата всички са безсилни. Хайде не всички. Аз. Толкова за безценността човешка. Злобарска.
цитирай
12. анонимен - Кой и какъв се опита да я изкара? Н...
26.07.2011 18:49
Кой и какъв се опита да я изкара? Наркоманка? ТЯ СИ БЕШЕ и прости ми, че не страдам, не съм злобар/ка, АЗ преценявам за кой ще жаля и как реши, че ти си човека, който ще ме определя заради решението ми?
цитирай
13. sinagoga - Някой ден всички ще разберем. Това е ...
26.07.2011 18:52
yourprincess написа:
sinagoga написа:
Някой ден всички ще разберем. Това е просто израз. За по-хубавия свят. Ти не забеляза ли колко тъпаци се скъсаха да я обиждат, въпреки че вече не е на този свят? Защо го направиха? Със сигурност те самите не струват колкото нея. Свестните хора на скачат върху гробове.


А кой определя кой колко струва? Аз ще ти кажа кой. Дозата. Малко по-малко, глътка по глътка, грам по грам. Тя приравнява всичко. Тя е ценността. Така е свестните хора не скачат върху гробове. Садят цветя отгоре им.
Аз понеже не съм свястна и не мога да засадя цвете отгоре й - скочих в нета. Безпомощно скочих в нета. и знам, че струвам по-малко от една доза. Просто защото срещу дозата всички са безсилни. Хайде не всички. Аз. Толкова за безценността човешка. Злобарска.

Както кажеш.
цитирай
14. sinagoga - Кой и какъв се опита да я изкара? Н...
26.07.2011 18:53
анонимен написа:
Кой и какъв се опита да я изкара? Наркоманка? ТЯ СИ БЕШЕ и прости ми, че не страдам, не съм злобар/ка, АЗ преценявам за кой ще жаля и как реши, че ти си човека, който ще ме определя заради решението ми?

Говоря за онези, които се скъсаха да скачат по гроба й, а ти просто не съжаляваш. Това са две различни неща.
цитирай
15. анонимен - айде нема нужда
26.07.2011 19:43
Не злобея даже не бих искал да съм на нейно место ако ти искащш оди ако се върнеш разкажи само да те питам защо си се писала синагога и кво общо има синагогата с котките доколкото знам котката е свещано животно на египтяните и мюсюлманите също я уважават била е любимка на пророрка мохамед ейми за мене си е жертва на програмата монарх както и хийт леджър и секви други кифли и холивудски тутманици не бих искал никой да ми програмира бъдещето даже и да ми е малкото име звезда а колото до това че некой я е плюл то говори за акъла му лично аз не съм чул никой да я плюе или не съм чел но нямам и няма да имам за идоли некви хора които са психически обременени по кръвна линия и са чиста проба слугинаж на илюминатските фамилии
цитирай
16. sinagoga - Не злобея даже не бих искал да съм на ...
26.07.2011 19:57
анонимен написа:
Не злобея даже не бих искал да съм на нейно место ако ти искащш оди ако се върнеш разкажи само да те питам защо си се писала синагога и кво общо има синагогата с котките доколкото знам котката е свещано животно на египтяните и мюсюлманите също я уважават била е любимка на пророрка мохамед ейми за мене си е жертва на програмата монарх както и хийт леджър и секви други кифли и холивудски тутманици не бих искал никой да ми програмира бъдещето даже и да ми е малкото име звезда а колото до това че некой я е плюл то говори за акъла му лично аз не съм чул никой да я плюе или не съм чел но нямам и няма да имам за идоли некви хора които са психически обременени по кръвна линия и са чиста проба слугинаж на илюминатските фамилии

Защо спря? Още малко и цял учебник щеше да напишеш. Не смятам, че нещата са чак такива.
цитирай
17. анонимен - До автора
26.07.2011 20:36
От къде знаеш, че е на едно по-добро място? Никак не съм убедена, че самоубиващите с дрога, алкохол и т.н. са на доброто място. Доброто място е за добрите хора, а добрите хора са тези, които живеят по закона Господен.
Не заблуждавай младите, че онова място, където е попаднала тя е добро, защото ги тласкаш към него.
цитирай
18. sinagoga - От къде знаеш, че е на едно по-добро ...
26.07.2011 20:43
анонимен написа:
От къде знаеш, че е на едно по-добро място? Никак не съм убедена, че самоубиващите с дрога, алкохол и т.н. са на доброто място. Доброто място е за добрите хора, а добрите хора са тези, които живеят по закона Господен.
Не заблуждавай младите, че онова място, където е попаднала тя е добро, защото ги тласкаш към него.

Аз да тласкам? Точно това не очаквах да чуя.
цитирай
19. анонимен - ?
26.07.2011 21:15
Това е блог за третокласници! Що за тема, що за писаници!
цитирай
20. анонимен - един човек
26.07.2011 21:15
Не ни пука изобщо за Ейми уайнхаус, нито сме я мразили нито я обичаме. Безразлична ни е на нас българите. Точно както на еврейката лека и пръст не и е пукало за нас.
цитирай
21. sinagoga - Това е блог за третокласници! Що за ...
26.07.2011 21:29
анонимен написа:
Това е блог за третокласници! Що за тема, що за писаници!

Това е актуална тема, ако не знаеш.
цитирай
22. sinagoga - Не ни пука изобщо за Ейми уайнхаус, ...
26.07.2011 21:30
анонимен написа:
Не ни пука изобщо за Ейми уайнхаус, нито сме я мразили нито я обичаме. Безразлична ни е на нас българите. Точно както на еврейката лека и пръст не и е пукало за нас.

Това го разбирам. Но някои хора решиха да излеят цялата си злоба без никаква причина. Просто злоба.
цитирай
23. sinagoga - 21. borislava0513 - Казва се така !!!!!!!
26.07.2011 21:32
borislava0513 написа:
Много ,много ,много Хора не ме харесват ,Среден пръст за тях, за да стане интересно .........
:)))))

Ейми поне беше интересна. Не като хейтърите по форумите.
цитирай
24. irena22 - Да си
26.07.2011 21:38
постоим повечко на по-лошото място пък то хубавото няма да избяга нито ние ще избягаме от него.
Поздрави на всички приятели
цитирай
25. sinagoga - 25. irena22 - Да си
26.07.2011 21:47
irena22 написа:
постоим повечко на по-лошото място пък то хубавото няма да избяга нито ние ще избягаме от него.
Поздрави на всички приятели

Да, нека се насладим на хубавите мигове тук.
цитирай
26. анонимен - Ъхъ. Никой не се е върнал от там за да ...
26.07.2011 21:50
Ъхъ. Никой не се е върнал от там за да разкаже. И няма да се върне. Аз съм еденствения, който скоро беше там инаправих цяла поредица пътеписи, но сега са деактивирани. С две думи, не препирайте много!
цитирай
27. sinagoga - Ъхъ. Никой не се е върнал от там за да ...
26.07.2011 21:56
kushel написа:
Ъхъ. Никой не се е върнал от там за да разкаже. И няма да се върне. Аз съм еденствения, който скоро беше там инаправих цяла поредица пътеписи, но сега са деактивирани. С две думи, не препирайте много!

Как така ще ги деактивираш? Сигурно са били уникални.
цитирай
28. анонимен - А бе,я се осъзнайте.
26.07.2011 23:33
Все едно, че за Майка Тереза спорите.
Некаква си там пикла, една от сто други поп"звезди" - голяма работа вече.
Поредният уродлив изтърсак на изродената днешна култура.
цитирай
29. lisichka - Другари, новият ми труд
26.07.2011 23:33
http://lisichka.blog.bg/izkustvo/2011/07/26/razvintenoto-vyobrajenie-i-lipsata-na-diskretnost-e-vredna-z.790696
цитирай
30. ujcmd - Защо наркоманите певци, се прев...
27.07.2011 00:49
Защо наркоманите певци, се превръщат в мъченици и светии от публиката?
Все пак нали те сами избират да сложат край на живота си!
цитирай
31. badapple - Понеже ме мързи...
27.07.2011 02:38
http://abadapple.wordpress.com/2011/07/23/%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D1%88%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B2%D0%B5-%D1%81%D1%8A%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%8F/

Тук ми е като цяло мнението.

И стана ужасно модерно да си хейтър на Ейми - толкова, колкото и да си неин върл фен покрай смъртта й, тъй че..
цитирай
32. анонимен - kogato razbrah, che bila evreika,
27.07.2011 09:21
mi se iziasni zashto e tolkova grozna. ne che britankite sa cvete, ama tazi niamashe ravna.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sinagoga
Категория: Забавление
Прочетен: 19499
Постинги: 1
Коментари: 32
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930